Ülök a konténerbe és elkezd ugy szakadni az ég egy fél óra alatt ki sem lehet szabadulni fedett helyekről. A kolegám meg elment kakerni és magával vitte a konti kulcsát és fognom kellet az ajtót , mert a konténer csak kulcsal záródik. De ő is megcsoppantyúzta, mert egy idő után meguntam és bekötöttem a kilincset woky-toky töltövel az asztal lábához. Amikor visszajött sivalkodva üvöltött, hogy engedjem már be :) ! Szal csucs szopás az idő. Amikor meg nem ilyen 1000 ágra süt a nap és a szememet is kiégeti. A téli kabátokat meg pont most hoztam fel, mert előző héten hideg és esős volt az idő, tehát ezt is mélyre vettem.

De ez a legkevesebb, már ma annyit nyeltem, mint állat lassan a gigámat is ki tudom akasztani :( ! Szép felkelés után egy szar indítás volt mivel elfelejtettem , hogy megbeszéltem a tolmácsunkkal, hogy 7-re már jöjjön ki mer 10 srácot uj papírokkal be kell hozni, és ehez sok ember jóváhagyása és aláírása kell, meg egy valag paír leadása, nem egyszerü az élet. De ami a para , hogy 7:30-kor még otthon voltam és hívott. Mivel még nem voltam kinn ezért berábottmint állat és lekurta a telót. Visszahívtam, de azt mondta mostantól nem hajlandó velem csak magázva beszélni a tiszteletet adjam meg neki, hát érzékeny pontra tapintott mert én nem szeretek magázódni. Szal ezzel a beszélgetéseinket elvágtuk, de ha ez neki jóóóó akkor legyen.

Na és ez csak az  a szar amit a kollegáktól kell elviselni, a nagyobbik a lengyel bürokrácia. Mindent lengyelül kérnek, angol nem jó, szopás. NA és a kooperációkon is csak mélyen hallgatok egyszer-egyszer szolnak hozzám, mert a tolmácsom beszél, hogy mit kérnek, ma majdnem elaludtam a helyszinen.

Amugy minden szép és jó :) ! De még mindíg nem pihentem ki magamat, és ez már kezd egyre jobban zavarni, mert nem tul frissen eléggé lehangoló a faszságokat hallgatni.

Akkor mindenkinek pusszy, ja és Pitinek csak annyi hajrá

A bejegyzés trackback címe:

https://gyulavagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr81177009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsi_ 2009.06.10. 21:20:00

Én szerintem, alig várta a tolmács, hogy valamit hibázzál és eröltesse a magázódást, mert hiába tud magyarul, de nem értette az eccsimáje, csumedli, csoppantyúzta, kakkerni is egyéb szavakat, amik a te szótáradban előfordulnak. El is gondolkodtam, hogy magázva milyen lenne olyan stílusban beszélni, mint ahogy szoktál :)
Hogy van ecsimáje? Nem inna valamit elfolyásba uram? Írhatnék önnek egy sunás sms-t?
Egyébként valószínüleg nem kedvelt téged ez a tolmácsbácsi, ha ilyen könnyen kiakadt. Én szívem megvennék egy jó vastag lengyel könyvet és megmondanám a tolmácsnak, mivel nem órabérben dolgozik, hanem fixé, hogy fordítgassa csak le neked ezt magyarra szabadidejébenn, mert szükséged lenne rá.
Na egyébként televan a faszom a freerollokkal, mert mindíg lemákolnak

Olasz_Péter 2009.06.11. 11:19:18

Mesterhármas!

Kimegyek én tolmácsnak, mit szólsz?

Napi egy rekesz sörért, bármit bárkinek elmagyarázok!

Friss chiken, hot!

Ajánlom magam!

fck 2009.06.11. 15:38:12

Kurvajó blog! Binsz mesélte, hogy hiánypótló, és valóban, végig is nyálazom:)

Illetve, örömhír, Káröröm blog elkészült, tőletek annyi posztot várok, hogy csak na:D

karorom.blog.hu, fel is veszlek linkekhez

Hajrá Gyuszkó!
Andris

múvemáccsó 2009.06.22. 21:56:22

Írjál többet répa, és akkor el is olvassuk.
bske

bske 2009.06.24. 18:22:43

ezúton jelentem, hogy csináltam saját júzert, íme
bske
süti beállítások módosítása